Två ord räcker...

Waxholm knäcker!...

Vi VANN!!!!!  Waxholms FRK vann!!!
Tjejorna tog hem dagens seger i div 3 och med denna vinst tog vi även hem totalsegern.

Fantastiskt duktiga unga ryttare som gjorde en enorm prestation i ösregn på Mälarhöjden RS...


Elin-Gulliver, Linn, Sofia-Bonzan, Linnea, Madde-Charm, Hanna, Jojjo-Svava, Mimmi
Ponnyligan div3 dressyr 2009.




Fler bilder











Ärevarv ...



Ärevarv no two... I ett betydligt lugnare tempo ;)


Å här kommer Elins ritt... Det är ju jag som filmar och jag vill ju inget hellre än låta bli därför blir resultatet som det oxå blir... Regnet hjälpte väl till en del... ibland utanför bild och det skakar lite :) jag kikar bara lite nu och då i kameran, jag vill ju SE hur det går... man missar ju så mycket om man ska filma... Elin red fort, även om det inte är fullt så snabbt som filmen visar ;)



Med på denna resa var Zandra... Stort tack för att du är med oss...
Nu är jag fullkomligt schlutt som människa... Sov gott!
CU ♥ 

Kommentarer
Postat av: Vonne

jag vet inte om det är jag som är korkad? Eller om du var väldigt trött när du la upp filmerna för jag hittar bara tre filmer på ärevarv, ingen på Elins ritt.

Grattis till vinsten!!

2009-06-14 @ 09:39:47
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anna ☼ *svarar*

Haha... ojsan... lite trött då jag la upp filmerna igår... Korrigering pågår i detta nu.

/A

2009-06-14 @ 10:23:47
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: p,

grattis till vinsten! :D

och det där ärevarvet/-varven är det sjukaste jag har sett, men oxå det roligaste. ;D

2009-06-16 @ 23:10:50
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0