HA!!!... Jag hittade den!

Sladden.. eller....vad jag egentligen menar, så var det Raoul som hittade den. Någon som kan gissa var????.. Hahaha... Ni som vet hur vi har det hemma (vi är inga pedanta inredningsfreaks :)) VET hur vårt biljardbord ser ut... Hmmm ... borde egentligen ta en bild av den totala katastrofen och visa er som inte vet hurdant det kan vara hemma hos oss, men jag skäms för mycket :P. Nåväl, där låg den lilla rackaren iaf under all tvätt som ska vikas ihop.

Här kommer lite bilder från avslappningsövningarna i söndags på lagträffen... Mammor och deras döttrar, ligger på golvet lyssnar till Nina som talar om för dom hur de arbeta för att slappna av detta med Mozart som skvalar som bakgrundsmusik...
Elins kommentar var att jag (av alla människor?) borde också ha deltagit...
Undrar vad hon menar?


Nina, lagledare

Elin närmast, resten är blandad kompott, och jag som är så hopplös med namn. Ber om ursäkt för att jag inte kan namnge er alla :)

Några till :)

Bilderna är tagna ridhuscafeterian på Upprätta Gård i Vallentuna, så himla fint!



Dagens Varre.. Söööööt!


Åååå igen :)


Hmm,,, Gulle-Bulle

Åååå Gulle igen...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: hehe jo man kan ju undra egentligen. Men som jag skrev i inlägget så bär jag dessa kläder för att jag tycker de är snygga, samt att jag är inte ute efter att få karlar, För de har jag lagt högt upp på hyllan och glömt för längesedan :]

Men jag är så trött på debatten att man inte ska få ha de kläder man tycker är snygga, och dessutom praktiska när man som mig flänger runt som en galning på dansgolvet och svettas bra ändå. :]

2009-03-11 @ 12:17:19
URL: http://Http://www.metrobloggen.se/Mickla
Postat av: Vonne

Snacka om fint fikarum på den klubben.Du kan ju lägga ut en bild på vårat fikarum i stallet, så kan vi se vilket som är finast :)

2009-03-11 @ 14:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0