Sitter ff i morgonrocken

... och det är helt underbart skönt att bara slappa... Den rosa drömmen värmer mig bra då jag sitter här vid köksbordet tillsammans med gubben... framför varsin "computter"...  Sociala varelser vi människor... Oscar och Fabbe sitter vid sina datorer och spelar väl WoW eller nåt... Elin drog precis i väg till Täby C med Katarina som stannat över natten. Jakob... hmmm... ingen koll om han kom hem eller inte efter festandet i "Åkersberga Ghettot " igår kväll. Malin är väl hos sin Svante men skulle komma hem i helgen för planeringen av sin student. Insåg förra veckan att tiden går fort och det är dryga 2 månader till flak och mössa (och förmodligen fylla... yeak...)
Hemma har jag inte sett henne nu på 4 veckor så det börjar bli dags.

Nu ska jag äta ägg på hårt bröd med kaviar och kaffe till lunch....Säga vad man vill men det är svårslaget :)




Ikväll kl 20.30 är det Earth Hour. Hur gör ni därhemma? Släcker ni ner ? trots att Sverige möter Portugal i fotboll i kampen om en biljett till nästa års VM i Sydafrika. Matchen går  i TV6 kl 21... =)
Jag tror jag ska försöka kika på Wallander- hemligheten TV4+ kl 21.30...Har sett den förr så det gör inget om jag skulle råka somna ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0