Utvecklingssamtalet- Medarbetarsamtalet...

.. Ja, vad ska man säga?.. Jag är med på "tåget" iaf och har inte fått sparken. Jag är tydligen en viktig person som de vill ska må bra... Lite konstigt sätt att visa detta på emellanåt bara... Nåja.. Prislapp har vi inte diskutterat ännu *hehe*... I det stora hela gick det nog ganska bra skulle man kunna säga. Jag tycker inte att deras mall är något effektivt hjälpmedel för att utveckla medarbetarna så jag hade en egen med mig.
Såååå... Tåget rullar vidare, jag ska leta utbildningar som vidareutvecklar mig, vilket iofs känns bra. Har redan kikat runt lite, men de utbildningar som jag vill gå är hemskt dyra och tar hela dagar i anspråk. Det oroar mig en aning eftersom jag inte tror att de sätter någon annan att göra mitt jobb när jag är på utbildning... SÅ egentligen skulle jag kunna ta tjänstledigt och studera på heltid och därmed slippa övertiden som kommer att uppstå. Vi får se vad som händer. Går jag en för dyr kurs, känns det som om jag blir livägd och det aktar jag väldigt noga för.

Nu sitter jag här hemma och försöker få i mig lite lunch som består av gårdagens rester... Korvstroganoff. Orkar inte koka ris så det blev en brödbit till. Ingen smakupplevelse direkt men jag blir mätt iaf.

Ses senare? :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Håller med dig!

2009-03-31 @ 13:06:35
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

tack....

och visst var bäbisarna söta fast de ser lite ut som råttor när de e små!!

2009-03-31 @ 16:04:28
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0