5kampen ... Insane...

Ehh... 5kampen "sög" kan man ju säga... Så jävla tråkiga grenar...
pilkastning, "bumpa-bumpa", ösa bollar, skjuta bollar med tryckluft (vette fanken vad den kallas den heller :)) och sedan en femte  som jag redan glömt bort *haha*

Vi försökte med iver bli klara så tidigt som möjligt för att hinna åka insane.
Och det gjorde jag förståss!!! Med Jeanette bredvid... Helt galet men jag är aningens besviken måste jag säga.
Det var över så fort! knappt hann man upp innan man var nere igen...Tänkte först att jag skulle filma men ångrade mig faktiskt när vi klättrade uppför. Jag insåg att det kanske inte var så smart att filma när jag inte hade en aning om vad som komma skulle. Snabbt gick det som sagt och det var en hemsk g-kraft när man kom i full fart nerför och slängdes (bokstavligen) uppochner. Då kändes det som om ögonen höll på att ploppa ur sina hålor. Jag är fast och helt övertygad om att det är därför jag var tvungen att ta en Ipren i morse innan jobbet :) ögonen känns fortfarande som om de inte ligger helt rätt i ögonhålorna.

Kvällen fortsatte på Tyrol med mat och mer dryck och massor av dans.  Som vanligt var det "vårat gäng" som började dansen OCH avslutade den... Sist ut från Tyrol var Agneta, Jeanette och jag...
Kvällen fortsatte på lite olika ställen men Jeanette och jag bestämde oss för att åka hem. Missade sista tåget så Johnny fick komma och hämta oss i Mörby...

Bilderna från kvällen är så kassa att de inte känns ok att visa här...
Nu måste jag jobba lite igen.
CU! ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Låter som damen hade en helkväll! Jag undrar om det verkligen var "Insane" som skapade huvudvärken?

2009-05-27 @ 11:22:45
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0