Bildbevisen från gårdagen (11maj)

haha... ja... lätt är det ju inte... tar enbart med som blev bäst av det som spelades in... Elin filmade tyvärr inte sista rundan då JAG tyckte att det kändes absolut bäst , precis då invaderades ridvolten av hästar från grannstallet...
Undrar hur tydliga vi måste vara då man bokat ridvolten? Vi vågade helt enkelt inte fortsätta. Det blir toktrångt om det ska rida 3 hästar spridda på hela volten och vi som dessutom ska ta oss runt en bana...
Visset om jag får säga det!


Hmmm...
Undrar just om jag gör en massa minspel då jag hoppar?...Ser misstänkt ut...

Nu lite filmtajm... Första gången jag hoppar studs med Varre... Mina gamla meriter för typ ...Hmm... typ 15 år sedan... kan jag inte längre tillgodogöra mig... Jag har helt enkelt hunnit bli äldre och fegare och betydligt mer "ostadig"... Hur nu det gick till? :D

Kommentaren; korta tyglarna har jag nog hört till leda... Men det verkar inte spela någon större roll eftersom de verkar länga sig HELA tiden. Jag har ingen som helst aning om hur det går till heller ;)... Jag tycker jag kortar och kortar och kortar...



Jag skulle haft fler vidoesnuttar, men hittar dem inte... Lite trött kanske?
Varre står emot lite, men det är i huvudsak jag som är orsak till det, man måste tydligen ha lite fart och framåtanda och inte rida "bakåt "då man ska hoppa ...

Nu ska jag med mina ömma muskler fortsätta jobba lite :)
CU ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Snyggt jobbat Anna!!

2009-05-12 @ 09:00:01
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: p,

gud vilken fin hoppteknik varre har! :D

den där bilden va skit fin!!

2009-05-12 @ 19:25:31
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0