Jag har "hoppat" !!!!

Jihooo.. och roligt var det... Lite jävlar anamma .. det ska gå och jag vågar var det som krävdes... Snyggt är det inte och det var svårt att få det precis som jag ville framförallt i högervarv eftersom jag har så svårt med inramningen med vä skänkel... Men det gick till slut :) och jag är sååå lycklig!

Övningarna hade tjejorna hittat i min bok med hoppövningar och banor...  och banan har jag "ritat" ur minnet om nu någon undrar :)... Cavalettibommarna skulle egentligen vara galoppbommar, men de valde att göra dem till cavaletti just för galoppfattningar och avsaktningar, inte alls dumt om jag får säga det och det var inte helt enkelt...
 
Sista delen på rak linje över cavaletti lågt hinder och cavaletti igen var en jätterolig övning som krävde koncentration till 1000.


... det går ju att rida lite som man vill, vi behövde tex inte rida över marbom-markbom-sockerbit-sockerbit- - -  Vi red på markbom-markbom och sockerbit-sockerbit i separata steg (hmmm... blev det där begripligt?) och slutligen linjen cavaletti-hinder-cavaletti... Med galoppfattning och avsaktning vid den streckade linjen...

Vill absolut inte påstå att jag ser smidig ut.. Lååångt därifrån.... Orkar inte lägga upp videosnuttarna nu... Måste gå och lägga mig om jag ska orka ta mig upp till stallet i morgonbitti...

lite bilder dock...





Kram och godnatt säger jag, som kommer att ha en GRYM träningsvärk i morgon...

Tack för hjälpen Zandra :)
♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det gick grymt bra för dig Anna! Sträck på dig ;)

jag önskar det var lite mer action i min pålla!

2009-05-05 @ 07:10:14
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra jobbat! Du ser ge dig själv och Varre en chans, Varre är ju väldigt ärlig på hinder:) Nu finns några bilder på bloggen från när vi var och hälsade på... Dock bara några då jag inte hann lägga upp fler..

2009-05-05 @ 09:13:18
Postat av: ✿Linda H ✿

haha... duktig du e... hoppa e ju sååå roligt!!!

2009-05-05 @ 11:18:15
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Vonne

Om du såg ut som Barbamamma hur såg då jag ut? Som Barbapappa? eller kanske som en luftballong? Jag lägger inte ut någon film den här gången, fy sjutton!

2009-05-05 @ 13:46:22
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Annika

Heja Anna! Du är ju riktigt duktig!

2009-05-07 @ 08:27:59
URL: http://www.teachers.se
Postat av: Anna ☼

Annika!



Tack! det var rart sagt! =)

Jag jobbar stenhårt med mitt självförtroende och med mitt mod. Alla vänliga kommentarer hjälper mig mycket

Kram!

2009-05-07 @ 10:10:16
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0