Måndag idag

 och jag är jättetrött...
Nu har jag iaf bokat in "lilla blå" på verkstad på onsdagmorgon och en hyrbil från OKQ8 idag vid lunchtid... Ska bli spännade och se vad denna nota kommer att hamna.
Nåja, bara det blir gjort någon gång...

Utvecklingssamtal med Elin i em så hästarna kommer att komma in vid ca 16.30.
Laddar för fullt inför hoppintroduktionen med Zandra till kvällningen. Jag lovar att det kommer en utförlig rapport om detta senare. Skräcken kommer att lysa i ögonen på mig, men det går över säger dom som vet ;)

Nu ska jag jobba lite.
CU!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Huu! ja just det, vi ska ju hoppa idag. Dags att bli nervös nu då. Men jag är glad att jag får sällskap idag :)

2009-05-04 @ 11:28:28
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Men kom ihåg vad jag sa.....

Kram

2009-05-04 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0