Ridtur...

Hästskifte idag... Vonne på Pepci, Zandra på Gulliver och jag på Doris...
StorSandra är ute på sjön och lämnat uppdrag om vilka som ska mocka och rida, ta in och ut pållarna :)
 Ni ska bara se vilket arbete hon lagt ner på schemat... imponerande ;) Vanan från galoppen verkar sitta i än.
 Vi tre (Zandra, Vonne och jag) tog en tur ner till Sandviken på em i det absolut mest underbara väder. Doris skvätter vatten som en galning precis som Gulliver fastän hon lägger sig inte ner vilket man får passa sig för med Gulliver... Han började lägga in rumpan ...

Härligt! tyvärr har jag fel inställningar i kameran så ljuset blir blått och det ser kallt ut, men det var det ju inte...




Det krävdes en liten gnutta övertalning av Vonne för att få Pepci att gilla läget:)

Sedan gick det bra ...
´
Gulliver behövde ingen övertalning...

Slutligen en liten videosnutt på plaskandet :)


Jag kan bara säga att jag var borta HELA dagen... haha.. men gubben var ordentligt förvarnad =)

Kommentarer
Postat av: p,

åh! jag vill oxå rida till sandviken. :(

2009-05-02 @ 21:50:52
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Vonne

Det var riktigt mysigt, rider gärna Pepci igen :)

2009-05-03 @ 21:45:52
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0