Samlar ork...

Raoul har dragit till Nyköping o jagar vildsvin... Jag bara undrar vad det är för fel på grisarna här hemma?.. Jag menar det går väl att reta upp dem tillräckligt så man får ett uppretat tamsvin?

Igår var Zandra och red för Jennie Fröcklin på Sjöberg... Fantastiskt vilken förändring hon fick igenom på så kort tid... Zandra fick bara jobba Diddi i skritt... Följ utuvecklingen på http://vonnes.blogg.se ...
Diddi har en låååång histora bakom sig och ingick i ett projekt som Agria hade där man gav utdömda hästar en andra chans och hon har verkligen fått det hos familjen Lindell :)
Varre fick vila och så även Doris...
Hemma efter kvällsfodring vid ca 21 (tappar tid och rum :) )

Idag... lördag...
Har inte gjort så mycket... Försökt att planera inför morgondagens dressyrtävling och skrivit lite mail.
Hämtade Elin hos Ellinor och åkte till Täby för att köpa ny mobil till Elin... Efter två kraschade mobiler är detta sista chansen att visa att hon är beredd att ta lite ansvar för sina grejor...
Till stallet... Elin och Zandra gick upp på volten och tränade på det de nehövde träna på... dvs Zandra skritt och Elin på program ... båda två behövde däremot jobba lösgörande och med spårning... fast på olika sätt...

Doris såg inte helt fräsch ut, så hon fick vila även idag. Hon markerar i vändning och i trav... Typiskt, vi som har hoppträning på måndag och nästa helg ska vi ju ha vårkul... Det är ju inget kul om hon är halt...

Dags att ta en sväng med vovvarna och lägga sig i tid så jag orkar upp och morgonfodra pållarna imorgon...
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Jo då jag haft det bra, ja det blev en väldigt lång dag för er. Känner mig låg bara, så trist att Doris är halt.

2009-05-25 @ 09:24:55
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0