supertrött

... Somnade nästan då jag satt med registrering av fakturorna idag... Kämpade mig igenom hela dan... vidrigt!
Stressa hem för att byta om och köra Elin till stallet... Själv skulle jag vidare till Nibble på styrelsemöte i klubben kl 18.

En snabb dragning om Runstenstävlingen. Vi har fått många goda ord från de tävlande. Vilket alltid är trevligt. Nu drar vi i trådarna för planering av nästa tävling... Om det blir någon mer Fälttävlan har vi inte bestämt, men en dressyr ponny div 2blir det iaf i oktober...
Mötet var slut omkring 20.15 då jag åkte och hämtade Elin i stallet... Nu orkar jag inget mer så god natt :)

CU ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Halloj Anna panna! Får du sluta tidigt idag eller ska du slava till sent på kvällen. Tänkte om du har lust att rida ut en sväng med mig och Dorp?

2009-05-20 @ 09:27:09
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0