Torsdag

... o gissa om jag har träningsvärk?!... Huuu jeda mig... :)

Uppe med tuppen, trodde jag att jag skulle orka, men så bra var det ju inte.
Gick ut med alla hästarna när solen sken och fåglarna kvittrade (ca 06.30).. Inte behövde hästarna täcken på när det är så fint ute.. Lite molningt längre bort, men det såg inte så farligt ut... Somnade igår framför TVn... Det var ju fotboll Barce- ManU... Tänk att det kan vara så tråkigt.. inte alltid men ofta och dom spelar ju så länge. Missade iaf nyheterna och vädret... och säkert något annat som man kanske hade velat sett.... Nåja... Det dröjde väl inte länge... Väl installerad på jobbet så öser det ner ute...
Elin skulle ha en trevlig kväll med grillning m.m. på Ängsholmsbadet tillsammans med klassen. Hon skulle baka chokladbollar och med sig som sällskap var Dawid från klassen. Katrastrofen såg jag då jag kom hem från jobbet. Det gick inte att servera dem kan jag säga (resultatet kommer nedan :)) . Ett tag på em såg det faktiskt ut som om det skulle bli fint på kvällen.. Men ack vad man tog fel... Det fullkomligt öste ner och jag kan säga att jag var rätt nöjd med att bara massera min pålle idag... Elin hade väl fått för sig att bada dessutom. Hon frös så att tänderna skallrade när jag hämtade henne...

Detta kan vi väl kalla för dagens misslyckande? =) (hemsk mamma jag är va)

Man ser det inte så väl, men de är väldigt, väldigt lösa... Gränsar till rinniga :)



Så här skulle de ha sett ut... (enl havregrynspåsens receptbild) ...



Raoul är på något Managementkonferens med jobbet och sover borta i natt...
Då fanns det ingen hemma som kunde fixa mat... Joo Fabbe hade tänkt att börja, men jag fick honom att ändra sig ;)
Slappa frun (=jag) som köper pizza till middag...
och nu är det snart dags att sova...
CU! ♥

Kommentarer
Postat av: thesshanning

Svar: Haha, tack så mkt! :) allt bra med dig?

2009-05-28 @ 22:24:44
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Vonne

När du serverade så fint kunde jag bara inte låta bli(korven);)

Har fixat så det går att se klippet nu, hoppas jag!Förstår inte hur det kunde nli så?

2009-05-29 @ 12:02:02
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0