Vad kan man säga???

... Ja hör ni! Vad finns det att säga om detta?


Satt och spånande lite om hinderbanor (taggad nu ska ni veta) och Googlade lite olika hindertyper och om man kanske kunde knycka lite ideer till en lätt hoppebana. Då jag stavade mig igenom ordet "hindertyper" fick jag en massa träffar ( kan ni tänka er?)... på agility, hur man bygger sina egna hinder och banor till sina vovvar... Och gissa mer då... Jo kaniner... Men det som slår mig hårdast är inte att man lär sina kaniner att hoppa. Nej! det är det faktum att kaninerna hoppar precis lika högt som som jag och Vonne.... Eller rättare sagt... för kaninerna är det högt... för oss? hmmm.. njeee...  :)

Det är bara att inse att vi har lite att jobba på... jämför nedan :)





Vonne o Doris (jag o Varre i hörnet)


Ja... det var det hela för idag...

CU ♥


Kommentarer
Postat av: Vonne

Min systerdotter Felicia höll på med hoppning med sina kaniner förut, och dom verkar faktiskt tycka det är kul!! Måste vara roligare än att sitta i en bur hela tiden.

2009-05-14 @ 07:34:31
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

SV... Det ser jätteskojsigt ut... det finns tydligen hoppkurser för kaniner också (gå in på länken på bilderna)... Elin undrade hur "kul" är det... "Kaniner liksom"... Men det är ju inget konstigare än att man gillar att spela fotboll eller hoppa med pållen... Alla gör det man tycker är roligt och så länge inte djuren far illa tycker jag det är ok

/A

2009-05-14 @ 07:59:07
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0