blä

... för att ha ont... vilket jag fortfarande har och allt jag gör tar så förbannat lång tid.
Natten har varit hemsk. Vaknat varenda gång jag vänt mig. Jag suckar, stönar och svär som en galning för att jag inte klarar av att göra det jag vill. Trött så in i bomben med ett obefintligt tålamod. Inte särskilt trevlig med andra ord. Försöker hålla mig undan folk så mycket det bara går, men det är inte alltid så lätt.

Varre har iaf sluppit bli stående. Emellie red henne i måndags och igår. Det är tur att hon tycker det är roligt och kan rida henne i dag också... Tackar för det :) men sen visste hon inte hur mycket hon skulle hinna med. Vi får se. Elin kanske kan rida henne en dag också. Förhoppningsvis så är jag bättre och kan börja rida själv igen till helgen.

Idag ska Elin träna för Rebecca. Hur jag ska orka med trailer mm får vi se, men vi får hjälpas åt. På nåt sätt går det alltid.

Snart är det dags för lunch, ett välkommet avbrott då jag konstant är hungrig.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas du blir bättre snart :) <3

2009-11-22 @ 14:17:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Mickla
Postat av: anki

ajaj anna.krya på dig.kramar från anki o pippi

2009-11-22 @ 22:37:52
Postat av: anki

hmm, inge kuligt alls, hoppas du kryar på dig snart. kramar från anki o pippi

2009-11-22 @ 22:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0