Tränings-onsdag

Yihooo!! ... Jag är som ett litet barn på julafton inför dessa dagar då jag ska åka och träna. Tänk att det kan vara så roligt, fascinerande...

Elin följer med och bistår med lastningen, det är ju egentligen inte så mycket att göra mer att lägga på bommen bak då Buset äntligen står inne i trailern :) För väl inne står hon ju stilla. Lektionen börjar 19.30, så det är lagom att börja lasta vid 18- 18.15.

Just nu sitter jag med en stor kaffe, ett stort glas c-lvitamin och två mackor. Om bara en liten stund är det dags för en hundprommis, en rask sådan får det bli.

Cu later!



Sara om Urk-tisdag...:

Inte jag...jag umgås inte med svin... Ü

// Syss

Svar:... Men det gör tyvärr jag - 5 dagar i veckan utsätter jag mig för smitta...



Kommentarer
Postat av: Eva

Förstår att du ser fram mot dina träningsdagar :-) Längtar själv till nästa gång jag får ut och rida. Har funderat lite på att ge dottern en dagstur i födelsedagspresent :-) Så kunde vi sticka ut tillsammans en helg innan vintern kommer. Annars så rider vi bara när vi är på Gotland. Och oftast på islandshästar. Tycker de stora är lite läskiga, man kommer ju så himla högt upp så man nästan får svindel :-)

2009-11-11 @ 10:00:31
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas allt gått bra!

2009-11-11 @ 21:26:51
Postat av: Eva

Hallå där, hur har du det?

Gick det bra i onsdags?

2009-11-13 @ 21:55:44
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0