Urk-måndag

Usch o fy så gräslig denna måndag är. Gräsligt trött, fastän jag kom i säng tidigt igår kväll.
Idag blir det en sen kväll i stallet. Utvecklingssamtal med Elin kl 18 som inte kommer att bli roligt :(
Bävar faktiskt lite för det.


Igår hittade jag mig ett par ridstövlar, men där jag minst anande det faktiskt. På Hööks! ett par i stl. 39, regular, precis som jag alltid trott om mina ben ;). Använde dem då jag red ut tillsammans med Emellie och Kopia... Ja, jooo.... aningens stela var de ju och då jag böjde på knät kände jag dem tydligt i knävecket, men det gav med sig tyckte jag efter 1 timmes ridning. Förvånande sköna för att vara helt nya. 
Red rakan (efter 274:an) som vi inte ridit på bra länge och det gick över förväntan bra med alla bilarna.
Piggelin som alltid, men vi tog det ganska lugnt då Kopia haft vila ett tag och precis kommit igång igen.

Vi får se vad tiden räcker till i kväll. Skulle behöva rida "kyrkan" först, småfila lite på dressyren på tridvolten och helst lastträna lite... ehhh... ??? näää... allt hinner vi inte, men jag hoppas på något iaf... Svårt att lägga prioritering eftersom jag vet att jag måste göra avkall på något för att fokusera på annat... Dessa dilemman...

Nu ska jag jobba lite igen (känns som om jag alltid skriver så :)

CU ♥


 


Kommentarer
Postat av: Vonne

Halloj!

Du behöver inte ta mitt utsläpp i morgon.

Har några köriga dagar framöver och skulle behöva byta lite pass.

Nu på torsdag utv.samtal med Jack (intaget)

Nu på lördag kalas (intaget)

Föräldramöte torsdag 26/11 Berga (intaget)



Jag vill absolut inte göra det mer körigt för dig, men om det finns möjliget att göra byten som passar vore det toppen? Kram

2009-11-10 @ 09:37:34
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0