Facebook... ???

Jag vet inte om jag gillar det om jag ska vara ärlig... Känns besvärligt och konstigt... Tror inte riktigt att det var "min grej"... Folk som bara poppar upp... Inte törs man klicka på en person för att kika lite närmare, för helt plötsligt står man där med en sk vän som kanske inte alls är ens vän... Det går inte att vara helt vanligt nyfiken känner jag... Ska nog lägga ner det där...

Hörde dessutom att vill man avregistrera sig så går det bara till viss del. Kontot kommer alltid att ligga kvar och man kommer alltid att kunna bli funnen. Detta är däremot ingenting jag kan säga är sant eller stå för... Det är som sagt bara hörsägen...

Vad känner du för detta kontaktnät?


Kommentarer
Postat av: p,

grejen är att man måste lära de sig innan de blir kul. först fattade jag ingenting och tyckte då att de va tråkigt. men ju mer man va aktiv och dessto mer man lärde sig om de desto roligare blev de och nu är jag inne konstant. :P

2009-10-26 @ 15:16:57
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Jossan/Mickla

Facebook har tyvärr blivit en stor del av min vardag, det första jag gör när jag vaknar är att kolla facebook, men det har mycket med att göra att jag har vänner världen över och jag orkar inte sitta och fråga runt till alla vad som händer i deras liv just nu :/ dessutom är det ett sätt för mig att hitta alla vimmelbilder med taggningarna och så håller jag koll på alla event som händer där.

ja, praktiskt taget allt i mitt liv har någon utgång ifrån facebook :)

Jag klarar mig inte utan, men de får gärna ändra tillbaka till gamla designen x)

2009-10-26 @ 15:24:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Mickla
Postat av: Sara

Jag verkligen protesterar mot fb... det vill jag verkligen inte ha, tänk att bli funnen av gamla pv tex?? ...hua... det ska vara fb, msn, skype, icq och bloggare....vilket jag oxå funderat över om jag ska göra...men det blir inget med det heller...ORKA!! :D men jag hänger gärna på och läser om dig och några till... P&K // Syss

2009-10-26 @ 19:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0