KM idag... 4okt

.. Uj, uj... helt slut som människa...

Jag orkar inte ha en fullständig uppdatering just nu.
Men jag kan säga att det var bland det mest sjuka jag gjort eller utsatt mig för på mycket, mycket länge.

Men jag är nöjd. Inga 7:or men allt mellan en 2:a och flertalet 6:or (av 10) i poängsättningen. Min målsättning med 50% har jag iaf klarat. Vi lyckades skrapa ihop 54,14% :)

Elin hoppade KM på em... med två stopp i LC klassen och ett litet nerslag i LB i fas 2. Båda två är vi fantastiskt nöjda... men trötta.
Fortsätter med rapporten senare. Film och protokoll kommer då också att presenteras. Klockan har inte blivit 21 ännu men jag har redan sovit i soffan...
Sov gott mina vänner.
Massor av sömnpulver till er alla :)




Kommentarer
Postat av: Vonne

Håller som bäst på att ladda upp filmer från dagens aktiviteter, det ska BARA ta sex timmar att ladda upp filmen på dig. Ger upp och försöker i morgon.



Bra jobbat idag!:)

2009-10-04 @ 21:18:21
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Du gjorde det iaf...all heder till dig! Grattis till iaf ett nått mål.... kram från syrran

2009-10-04 @ 23:55:23
Postat av: Sara L

Bra gjort!! Ska bli väldigt intressant att se filmen. Och kul att du är nöjd! På det igen bara...

2009-10-05 @ 09:38:07
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Precis, jag är inte precis den första i världen som kallat min häst för "Sur gammal åsna" (Skriftligt dessutom), men jaja, tydligen har dem som kommenterat aldrig upplevt en dålig riddag... x)



Fattar inte om de mellersta raderna är menat positivt eller negativt, men jag vet vad jag gör och jag vet att jag, uppriktigt sagt, inte gjorde några fel på Tuffe under den dagen.



Men håller med, hästfolk är knepiga, och jäkligt envisa... x)

2009-10-05 @ 11:40:05
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0