"Lyssna nu på lille babs..."

Japp... som ni kanske förstår av rubriken har Raoul och jag varit på NetonNet... Raouls dator ha börjat bete sig lite konstigt så det var hög tid att skaffa en ny tyckte han... Så kl 10.00 stod vi inne i lagershoppen i Veddesta och letade dator.
Hem kommer vi med en laptop vars nätsladd (187gr) väger mer än än laddaren... Nu vill jag ha en likadan... fast rosa :) Fast just den modellen som Raoul köpte sig finns bara i vinröd, blå och svart... Typiskt för den rosa har sämre kapacitet.. men, men... Julafton om bara 2 månader.. så kanske kan jultomten komma med ett hårt, rosa paket till mig...



Men nu är det inte det enda jag önskar mig... Tyvärr... Har sett ett par ridstövlar som jag skulle vilja ha... Inser dock att drygt 8000kr för ett par ridstövlar får jag avstå ifrån... Hittade däremot dessa.. ett par Jacson nedsatta som "duger" åt mig :)
Modellen på bilden är "hopp". Modellen är likadan i dressyr bortsett snörningen. Men jag hittade ingen bild på dom.



Haha... Innan jag visste ordet av... så har jag beställt och betalat dem :D
Anländer med posten, förmodligen till hemköp i Täby C, om sisådär 5-14 dagar...

Så där ja... Nu väntar Vonne i stallet...

On my way!
CU




Kommentarer
Postat av: vonne

Stövlarna är ju kirrade, så nu är det bara att hoppas att tomten fixar resten ;)

2009-10-25 @ 20:40:17
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Jag åkte lydigt ner och fodrade kväll, stallet var tomt på "folk" ;)

2009-10-26 @ 06:58:34
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Kapitalist...? Ü

2009-10-27 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0