Nu är det kväll igen...


Drog till Upplands-Väsby och invaderade hästbutikerna... Letade och fann nya ridbyxor... Billiga så det gjorde absolut ingenting... Efter rabatter betalade jag 359kr!... Ok... de är ljusa. Kanske inte de absolut snyggaste ridbyxorna, men de är helt ok till vardags... Tog en bild... Men ack! jag ser för eländig ut att jag väljer att inte visa den här :D...

Fick en jättetrevlig ridtur tillsammans med Charlotte på Manicken, Åsa på Chantiqe, Lina på Doris, Moa på Miramis red bort till Fågelbo där vi vände. Jag Moa och Charlotte tog denna runda som uppvärmning innan vi red upp på ridvolten. Varre som varit väldigt "skvätten" då vi red ut var helt fantastisk att rida på ridvolten... Visst var det som vanligt lite trassel med galoppfattningen i vänster varv. Men hon sansade sig bra och jag fick avsluta med en perfekt fattning där sedan galoppen var mycket välbalaserad. Idag kändes det som om att det faktiskt skulle finnas en möjlighet att delta i lagtävlan  Div III ... Det finns hopp :) fast jag menar ju dressyr förstås =)

För en gångs skull så var jag hemma då jag sagt att jag skulle vara hemma.
Slängde in de gamla ridbyxorna i tvättmaskinen och ska väl se om jag kan fixa det där med att byta dragkedja i dom. Förutom dragkedjan är de ju fullt fungerande. Det är faktiskt rätt dumt att kasta dom för det... Dessutom är de rätt sköna.

I kväll blir det körslaget. Få se om jag ser SysterYster i publiken. Hon hade fått fribiljetter till evenemanget då det var en bekant vars syster är med i Caroline af Ugglas kör... Hålla gluggarna öppna i kväll... :)

Jag gillar Carlolines kör. Människan verkar vara så entusiasmerande och livsglad, nästan på gränsen till speedad men det ska bli spännade och se vad som händer i kväll...

Nu ska jag umgås en stund och den där städningen får vackert vänta... :)
Ciao!





Kommentarer
Postat av: vonne

Hoppas du haft en bra dag min vän :) Kanske ses vi i morgon i stallet? Om du inte ska till Eva såklart.Kram

2009-10-24 @ 22:19:21
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0