Quiz... Barnet ;)

Just det... ett sånt nu innan jobbet... Hittade länken här>>... Hur min häst skulle beskrivas... Vet inte om det blev så nära verkligheten men så här blev sammanfattningen...

Barnet:
"Din häst har inte mkt allvar i huvudet, hon är enkel och skojig. Hon klarar inte långa, regelbundna pass som kräver mkt koncentration och klarar oftast inte häller att komma upp i någon högre skolning. Hon är barnslig, lekfull, charmig och intagande personlighet med ömtålig fysik och hälsa. Ska inte häller utsättas för tuffa tag eller stora uppgifter. Inte ens när hon är gammal kommer hon att bli vuxen. Detta är en ovanlig personlighet."

Ja, det där sista vet jag ju om :)

Nu måste jag göra mig klar för jobbet.
CU♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0