Usch så trött jag är...

...ändå sitter jag här och uppdaterar... Konstiga människa va...

Idag har jag..
jobbat
ridit
sovit på soffan :)

Trist på jobbet. önskar verkligen att gjorde någonting annat. Konstant trött så det lättar ju inte upp dagarna precis.

Jag har ridit... min pigga pålle. Först red jag ut en sväng med Lina (Moas mamma och Vonnes nya medryttare)
och sedan tog vi en sväng på ridvolten i ca 15 minuter medan Moa och Elin fick skutta färdigt på lite hinder.

Hur det ska gå på söndag har jag inte den blekaste aning om... Men jag lovar er att det kommer att dokumenteras och alldeles oavsett hur resultatet blir så ska jag visa det för er :)

Fick ett SMS av en väldigt god vän idag som frågade hur det var med mina tävlingsnerver... jag svarade att det var katastrof och frågade om hon tänkte komma för att bevittna det hela. Som svar fick jag detta:
"Tror inte på någon katastrof. Ska försöka låsa in min kära far i jordkällaren så att jag kan åka iväg. Vad gör man med gamla gubbar? ;) Fundera inte så mycket på det du inte tycker känns bra utan fokusera på det som du tycker går bra. Det kommer säkert att gå jättebra. Bara att du blivit så duktig att du anmäler dig och åker iväg är bra gjort. Tänk på alla proffs som som aldrig kommer iväg ifrån stallet. :-) "

Det kan man kalla peptalk :)


Nu ska jag snacka med John Blund...
Sov gott världen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0