Drömlandet...

Haha...  Knepigt ställe att vara på, man förstår ju inte allt som man drömmer om.

I natt hade jag problem med kläderna. Jo minsann, till den milda grad att jag såg nakna människor som var så där grymt generade över sin nakenhet som man själv kan känna då man drömmer att man är naken. Vilket jag också med alla tydlighet påpekade i drömmen. Sedan kom jag till ett hus på en stor gård där man skulle ha uppträdande och jag fick inte plats någonstans. Jag hamnade på ett rum med en fantastisk utsikt genom enorma panoramafönster...
Gick ut bakvägen genom en trång källardörr och hamnade i en trång gränd där jag kunde sträcka ut båda armarna och nå husväggarna på var sida.
Drömde om Varres vänstra bakben,  sedan, helt plötsligt så passade inte ridkavajen och jag vaknade till.
Varför drömmer jag sånt här? om nakenhet, fast inte min egen,  vad kan det betyda? Vad innebär den trånga gränden?...
Kan det ha med att göra att jag inte riktigt är överrens med mig själv då jag i ett svagt ögonblick sa att jag ska ställa upp på KM i oktober... Folket, om att göra bort sig?


Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Ha, ha! Jag tror ju inte drömmarna betyder så mycket mer än att det speglar den saliga röra av tankar man har i huvudet för tillfället ;)

2009-09-13 @ 17:35:37
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara...

För skojs skull har jag plockat lite ur en bok som jag har...Drömlexikon av Tony Crisp

Naken: Att släppa förklädnaden, attityder eller känslor.

Ängslan för att vara naken: Rädsla för att andra skall få veta vad du verkligen känner och längtar efter, sårbarhet...

Mur/vägg: Försvarsattityder, känsla av säkerhet, gränser som skapats av oro eller livssyn.

För mer info kan du ju ringa... Ü // Syster Sara

2009-09-13 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0