Helgen är slut...

och det är jag med...

Vem tog slut på all kraft och varför gick det så fort?

Raoul åkte till Lappland idag igår och kommer hem igen på fredag...
Idag har Igår var jag inte alls och kikade på div1starten i dressyren som jag först hade tänkt. Istället släppte jag ut pållarna, gick med hundarna, åt, skiftade box på Varre så nu står hon i en JÄTTEbox. Handlade cement till golvet dit Gulle-bulle ska flytta in så snart det är möjligt. Vonne och jag körde Zandra o Didden till Berga... Så nu har hon flyttat den lilla Didden... Några tårar kom det förstås på både mig och Vonne. Jack såg något förbryllad ut då vi satte igång och tårar som avslutades i något hysteriskt skrattanfall... detta var omgång ett av tårarna... De kom några fler efter vägen...
Men Diddi kommer att få det bra. Hon har fått en stor och fin hörnbox med fönster. Och Zandra kommer att göra allt precis som vanligt... Men för oss blir det tomt utan Didden... och för Gulliver... Dom tycker ju så mycket om varandra...









Hon är iaf den finaste pållen i stallet :)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Jag är också helt slut idag, tack för igår det var trevligt.

2009-09-07 @ 11:16:14
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Jo jag menar i stallet också såklart!

Men jag känner mig lugn nu iaf, Didden verkar må bra. Hon har fått självförtroende den lilla tjejen!

2009-09-07 @ 11:37:54
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: p,

haha, fin zandra är på den översta bilden. ;)

kram!

2009-09-07 @ 21:33:17
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0