igår...

Slet som vanligt på jobbet, trots förkylning som ännu inte riktigt släppt.
Möte med banken på morgonen som drog ut ENORMT på tiden. Tid som jag egentligen inte har.



Svar på när KM går av stapeln meddelar jag lite senare :) Dumt av mig att skriva något eftersom jag vet vilken press jag lägger på mig själv, fastän jag vet att jag INTE ska ha det. Jag vill kunna se fram emot KM som en kul grej och inte få en massa prestationskrav... Så samtidigt som jag verkligen tränar, för det gör jag, att få det att bli så bra JAG kan få det, vill jag att det ska vara en lärorik upplevelse för mig och för Varre. Skulle jag få "kalla fötter" vill jag kunna få ha det, eftersom jag då inte är mogen för att fullfölja. För den som är intresserad av hur detta fortlöper kommer jag att hålla er uppdaterade med vad som händer och även med ett datum för evenemanget, men inte före jag haft programträningen för Rebecca nästa vecka :)


Tänkte höra med Eva om hur hon har det i helgen... Funderar på att åka dit och smyträna för någon som sett mig rida i måååånga år :)
Kram Alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0