Nytränade, glada & nöjda

och det gick verkligen superduperbra! Jag är så himla glad.
Rebecca är imponerad över det arbete jag lagt ner sedan vi sågs sist  :D... Galopperna blir allt stadigare och säkrare och hon bär sig mycket, mycket bättre. Det verkar som om allt mitt och Varres arbete äntligen ger resultat. Idag avr det en sann fröjd att rida, fastän näsan rinner som Niagara Falls :)

Elin, den lilla raringen, som inte alls mår bra. Hon fick lov att följa med för att det skulle gå vägen med lastningen då vi skulle hem. Jag fixar ju inte allt ensam.
Bokade in mig för lektion nästa vecka också. Rebecca hör av sig vilken dag och tid det blir. Pratade om Lb:1 som vi ska ha till KM, så det blir till att rida program i nästa vecka. Jag har inga andra krav på mig och Varre, till KM, än att just  delta och göra vårat absolut bästa. Som sagt jag har ju aldrig tävlat dressyr tidigare så jag kan inte sätta för höga mål, men vi ska träna, träna och träna för att få det så bra vi bara kan.

Peace and love ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Åh vad roligt att det gick så bra!!

2009-09-17 @ 07:06:43
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul att det gått sååå bra....



Kram Syss

2009-09-17 @ 14:43:45
Postat av: Anonym

Härligt! Kul att det går bra nu. När rider du KM?

2009-09-17 @ 22:13:35
Postat av: Anonym

Härligt! Kul att det går bra nu. När rider du KM?

2009-09-17 @ 22:13:53
Postat av: Vonne

Nä;)dom är faktiskt ätbara också. Gott!

2009-09-18 @ 07:09:01
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: p,

låter bra anna! det blir lite som min och dilbas debut i dressyren. (;

2009-09-18 @ 22:19:27
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0