Trött efter dagens övningar


Ridpasset för Rebecca var jobbigt. Varre var till en början inte alls med på noterna. Ville mest göra det som hon kände för. Men det lossnade och hon kändes riktigt bra till slut. Jag red aldrig LB:1 idag, jag tränar för fullt i veckan som kommer och sedan rider jag igenom det för Rebecca tis el ons nästa vecka. Rebecca tror absolut att det kommer att gå bra att rida KM så jag tror att jag faktiskt gör det också. Känns lite barnsligt att kliva av nu när det bara är dryga veckan kvar innan det hela går av stapeln. Så nu kan jag säga det... söndag den 4 okt ska jag rida KM på Varre... SÅ där ja... då var det sagt ;)
 och HÄR har ni "proppen" om den kan vara av intresse ...

Jag ska lägga upp lite bilder från dagens träning men just nu orkar jag inte. Ska duscha och lägga mig. I morgon bitti ska jag morgonfodra och släppa ut pållar så det vill till att jag hunnit sova skönhetssömnen :D


ZzzZzzz..ZzzzZZzzzZZZZZZZ    ZZZZZ.....  ZzzzzzzZZZZZZZZzzzzz...ZZZzzZzZZZ

Kommentarer
Postat av: sara

Skönhetssömn?? :O Behöver du den? Trodde du och jag stod över sånt.... :D



Kram från syrran

2009-09-24 @ 06:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0