Urp...

Sitter i saltgruvan och måste fått i mig för mycket salt… Jag mår faktiskt lite illa och har ont i skallen. Hoppas att det inte är Nassesjukan, jag har verkligen inte  en minut till övers för att vara dålig nu. och Fredag som jag ska på galej dessutomNu har revisorerna kommit också :(

Varför kan jag inte få ha det lugnt och skönt?

Jag ska nog ha ett jobb utan ansvar för mer än att jobbet blir gjort… Typ chokladfabrik eller liknande… eller varför inte GB och tillverka piggelin (för det önskar jag att jag var nu).
Nåväl... Får fortsätta med mitt förbaskade slit...

CU


Kommentarer
Postat av: Sara

Piggelin tillverkas i Flen... och jag har varit med och gjort den...för typ "100 år sedan" :D jag lovar att man inte blir piggare för det... Ü



Pigga på dig...kram från syster

2009-09-10 @ 11:02:03
Postat av: Sara

Jag förstår dig, jag skulle inte vilja ha ett jobb där man måste ansvara för andras jag tycker att det är bra segt att ansvara för mina egna studier just nu.... Så jävla mycke!

2009-09-10 @ 11:54:48
Postat av: Vonne

O jag har arbetat i chokladfabrik!! Inte kul alls kan jag tala om. Mmmmmm Marabou.....också typ 100 år sedan ;)

2009-09-10 @ 21:08:36
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0