Fredag

Ojoj... Att veckorna går så fort! Jag hinner inte riktigt med känner jag :O

i morgon ärdet pay & jump på Viggbyholm. Ska bli lite roligt. Testa Gulle på 100cm (motsv L:B). Han vägrade ju ut sig i våras på Sveland Cup så jag tyckte inte att han skulle hoppa färdigt cupen. Nu ska vi testa vingarna igen. Han är betydligt mer taggad och framåt nu än han har varit på länge och dressyren går ju fin-fint. Lång vila i sommar och nu är det lite upptrappning av träning som pågår för att till den 18sept vara fullt igång. Då är det dreessyrtävling på Fornboda, div 2. Ska bli spännande. Han ser rätt trevlig ut nu och börjar väl smått på att kunna göra sig även i LA:1... Men det får vi se. Förklassen är den hon ska rida rida och de är reserver till lagklassen eftersom Elin o Gulle inte varit ute och tävlat i sommar och därmed inte har några resultat med sig.

Inatt ska Moa sova kvar och följa med till viggan i morgon. Hoppeträningen startar med 60cm kl 11(!!!) i morgon så lite sovis kanske det kan få bli om inte det är jag som har utsläpp imorgon...

Pssst! Nu knackas det i släpets skötardörr kan jag berätta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0