Ystad...

...att jag inte tänkt på detta tidigare... Jag tappade ju bort (eh.... glömde) sladden till kameran på hotellrummet i Malmö (jag tror det iaf) i början av juli... Jag hittat en kortläsare i min lilla rosa så fn behöver jag alltså ingen sladd.  Värre är det ju såklart med sladden till mobilen. Lösning för detta är ännu så länge blåtand till R's data-ha-maskin då min tyvärr saknar denna finess.

Så här kommer nu lite sommar... och SOL... SOL... SOL :) Längtans bilder...


Varmt i Ystad



Den minimala snäcksamlingen vid...


...Ystad Saltsjöbad

Åhhh... vad jag vill att det ska vara sommar för alltid....


Kommentarer
Postat av: Vonne

Åh vilken fin klänning du har!! Den har jag inte sett förut. Vilken pudding på sista bilden, hihi..Ser underbart ut!

2010-08-23 @ 09:10:58
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0