Nu så...

Efter diverse försök med den gamla routern (stavning?) gav "vi" (läs Raoul) upp och införskaffade nytt.
Nu är vi ONLINE igen... Hela familjen. Vill nästan inte lämna min position framför det rosa tangentbordet :)
Men nu är det dags för att åka och hälsa på pållarna. Vill komma igång med ridningen igen. jag har inte suttit på Varre sedan jag släppte henne på bete för 5 veckor sedan.´
I morgon startar vi projekt Ν°2 med trailern.... baklämmen ska bytas. Hämtar skiva och köper färg i morgon så jag har lite sysselsättning att göra i veckan medan Raoul pratar proteiner ;)

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken liten fin dator det ser ut att vara,flick-

färg också.....

Kram mamma

2010-08-01 @ 23:27:12
URL: http://frusundstroms blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0