uppdatering/ livstecken


Inget bloggande igår. Varför vet jag väl inte egentligen. Det bara blev inte så.
Däremot blev det mycket stall :) På fm åkte jag upp för att fylla vatten i hagen och titta till min halta häst. Då jag ändå befannmig i stallet och hade ett mycket rörigt stallskåp röjde jag upp i det. När jag ändå var i städtagen, passade jag på att ordna till i foderkammaren. Hem för ett par timmar och sedan upp till stallet igen.

Idag var det utsläpp av pållarna och intag med för den delen. Men det blev bara 2 att ta in. Elin skulle rida lektion kl 16.15. Emellie hämtade in Kopia, hon skulle till Runsten och hoppa för Piia Pantsu. Vonne tog in Flisan  och skulle rida innan dagens stora begivenhet - installningsmötet....Kvar i hagen var Curly och Varre som jag tog in 2minuter innan mötet drog igång.

Mötet ja... Alla mina farhågor om tjafs och osämja infriades aldrig. Nästan så att jag var lite förundrad över hur smidigt allt kan vara :)

Gulliver var jättefin på lektionen. Vonnes Flisan var upprörd och lite bångstyrig, men hon avslutade det snyggt. Varres svullnad på utsidan av benet har lagt sig en aning och hon haltade betydligt mindre än igår.
Installerade SPCS, så jag kan sätta mig med redovisningen igen :)

Avslutar med att berätta att jag har blivit kallad på intervju nr2 :)

Vänta här nu...hur många plus har jag fått ihop idag?
++++++ ...wow!!
... hela 6 st ;) = En riktigt bra dag!



Kommentarer
Postat av: Vonne

Ha ha! Lite bångstyring, jo tack det kan väl säga!Tack för hjälpen fina du <3



Helt galet vad bra mötet var!! Lugnt och trevligt:)

2010-08-26 @ 07:09:56
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Vet inte hur jag skrev och stavade ovan men du förstår vad jag menar va? ;)

2010-08-26 @ 07:11:05
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Intervju nr 2...Är det på samma ställe som du redan varit på eller är det en ny intervju med en ny arb.giv? Grattis till det i vilket fall... :)



Skönt att stallmötet gick lugnt och fint tillväga.



Kram Sara

2010-08-26 @ 10:09:15
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Sara

sv: jag vet....nästa gång åker jag itne till Kullbergska...men det är ju oxå ett sjh som de inte vill ha kvar, landstinget alltså... De har ju redan tagit bort BB som tog flen, katrineholm, vingåker med omnejd....



Sara

2010-08-26 @ 11:26:09
URL: http://vogelbera.blogspot.com
Postat av: Vonne

Anna gör som ni tänkt så får vi se om vi ses, jag kan inte säga riktigt när jag är i stallet i dag.Så stressa inte tillbaka till stallet. Jag funderar på att jobba henne lite från marken också./Vonne

2010-08-26 @ 11:26:44
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0