Håll tummarna!



Tittade precis på startlistorna IGEN och jag är fortfarande bortlottad :(
Skikcade ett SMS till tävlingsledningen och meddelade att jag absolut fortfarande är intresserad av att rida i Södertälje på söndag. Fick som svar att "vi lägger er som är bortlottade i turordning. Men jag är nästan säker på att vi kommer att få in strykningar närmare helgen. Håll utkik! :)"

Så jag håller utkik nu och det gör även mina klubbkamrater som ska med på samma tävling :)
Håll tummarna för att jag kommer med...

Hade S-K-I-Tont i revbenet när jag skulle rida lektion igår. Jag glömde ta värktabletter innan jag åkte till stallet. Ändå stod jag med skåpet öppet, funderade på avd jag skulle ha, kom inte på det så då stängde dörren igen och jag for till stallet... Virrigt värre... Men det är väl så när man har så bråttom hela tiden. Skulle ju skynda mig upp och ta in hästarna. Ridningen gick väl sådär. Jag orkade inte sitta emot och ta förhållningar som jag borde. Fick inte riktigt samma känsla som igår.
Elin följde med och satt och frös under Varres täcke. men hon tycker att det har hänt massor sedan hon sist följde med mig och det är alltid kul att höra. För det har verkligen hänt massor, man ger sig bara inte riktigt tiden att tänka så. Lydnaden har det hänt massor med. Igår traskade hon bara rätt in i transporten då vi skulle till Nibble. Först fattade jag inte vad det var som hände, hon bara stod där. Så smidigt ska det alltid vara, men det är det sällan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Övning ger färdighet heter det.... Och hur ska man träna bort något om man inte tränar....allt kommer att gå smidigare och smidigare med vissa backflash...men det ska man inte deppa ihop för... Och ja...jag håller tummarna för söndag!!

Kramen

2010-02-26 @ 10:06:28
Postat av: Anna

Tack! rara Sara :)

2010-02-26 @ 13:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0