Tidigare orosmoln på himlen...

... Känt lite oro över Varre de senaste dagarna... Inte direkt halt men hon har känts aningens knackig emellanåt. Jag har inte veöat skriva något om det då det känns som ett ont omen. Har burit ångesten ensam och kännt frustration och rastlöshet. Kanske därför jag inte kunnat sova på mornarna? Jag bad Emellie visa mig Varre för hand idag och då jag såg att det är hennes tidigare ojämnhet som kommit tillbaka. Hon haltar inte men har ett lite knyckigt sätt då hon lyfter sitt vänstra bakben. Inte så konstigt om hon sträckt sig, så som hon och Kopia verkligen härjar i hagen. Enligt Sandra är slidestop och enbenta piruetter då de busar i den djupa snön... Nu ska jag be Rebecca sätta lite nålar och känna igenom ryggen (i omvänd ordning ;)) Hoppas att det går lika lätt att korrigera som sist :)... Det måste vara så...

Men det kändes inte så hopplöst idag då jag fick se henne röra sig i dagsljus och jag slapp springa utan kunde kika på hur hon rörde sig.

Red idag och hon kändes bättre och jämnare än i fredags. Jag har masserat med linnement och strechat henne försiktigt. Lagt Back On Track på alla 4a. hittade inte det ljusbruna innetäcket som jag har kardborreband i så jag kunde inte lägga på ryggvärmaren. Men det finns ju här nånstans så det är bara att leta vidare.

Nu är det åter till Morden i Midsomer :) Sedan är det natti-natti...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det är säkert ingen fara med henne, men hon har ju varit så himmla fin och fri från sitt konstiga rörelsemönster i bak så man reagerar ju när man ser det igen.Kram

2010-02-08 @ 07:24:22
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag förstår din oro, bra att Rebecca ska titta på henne det skadar ju inte... bara plånboken ;) Det är nog som du tror - slidestops och piruettande - det blir lätt sträckningar då.



Kram från syss

2010-02-08 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0