Hmm...

Har begrundat kommentarerna...
Vonne har rätt... Den var aningens för rörig... Ny header igen :)

Nja... Har väl inte så jättemycket att göra som ni kanske märker. Har aningens ont i magen och jag fryser om fötterna... Det brukar ju hänga ihop sägs det...

Då jag slog upp mina blå var det "bara" -10...haha... det är vanisnnigt så fort man vänjer sig...
Men är det bara jag som börjar att bli lite less på att det ska vara så förbaskat kallt?... -5 är ju helt ok, jag gillar ju snön, så den får gärna ligga kvar. Allt blir så mycket trevligare när det är lite ljusare ute.

Någon mer än jag som faktiskt börjar märka av skillanden i dagsljuset redan?

Tänkte ta en tripp till Hööks och se om det finns något som jag kan tänkas behöva...
Mina vinter/rid/stall-skor som jag blev så lycklig över att jag hittade, förstod jag ju varför jag ställt undan (begriper dessvärre inte varför de inte blivit kastade)... De var ju trasiga! Sandra hjälpte mig att linda silvertejp runt dem så de skulle hålla ihop för stunden. Men nu finns det inte ett par vinterridkängor i min storlek att uppbringa. Barn eller herr är det som finns. Så där går jag... silvertejpad om vänsterfoten...
Jag vill ju ha ett par som går in stigbygeln men som håller mig varm om fötterna, de ska dessutom vara behagliga att arbeta i. Så det går inte med vilken sko som helst.

Vi ses senare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med,denna bild som du har nu är bättre.

Vi har det också kallt -22,men solen lyser så

lockande kanske man går ut en liten stund.

Allt är ok,kram.

2010-01-10 @ 10:39:28
Postat av: Vonne

Nu är det bytt ser jag, den var ju fin!

2010-01-10 @ 11:43:34
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul med ombyte...Men istället för att sitta vid datorn och leka hade du kunnat komma hit... Ü Om du nu har problem med sysselsättning... -S- Nu är det snart dags om inte annat så blir det tvunget som det ser ut i stallet (gamla) nu...f-n vad jag är arg, det var ju inte så här det skulle bli när vi skulle flytta... Kramen på dig vi får höras av...

2010-01-13 @ 07:19:01
Postat av: Anna ☼

Sara... Jag ringer dig under dagen.... Vad har hänt? osämja med stallägaren?

Kram!

2010-01-13 @ 07:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0