Idag igen!!!

Fick ett samtal från Moa idag... Varre och Kopia minglade lösa runt på gården. Moa, lilla raringen som är hemma och är sjuk, hade slängt på sig morgonrocken över pyamasen och satt på gummistövlar och låst in dumskallarna i en av fållorna.

Uppfinningsrikedom måste givetvis belönas ;)... Gick ut med hö så de blev sysselsatt att tag. Hoppas bara att vi slipper laga fler hagar...

Jag undrar vad som rör sig innanför pannbenet? Är de ute och letar efter Manicken?... Dom verkade iaf helt tillfreds med att gå i fållorna brevid Sarahs hästar.

Idag ska jag sluta kl 16. Ska träna för Rebecca. Lastningen bör jag väl börja med omkr kl 17 för att slippa känna stress... Men jag måste ju hinna laga ett staket idag igen ...


Kommentarer
Postat av: Mamma

2010-01-14 @ 09:20:16
Postat av: Mamma

Inte visste jag att du hade sådana kunskaper,som

att laga staket.mm.Gick ridningen bra??

Vi har fortfarande kallt -15,du ska veta att

pälsen är inte för tjock,bara skön.Kram på dej.

2010-01-14 @ 09:31:34
Postat av: Sara

Hur har ni det med strömmingen i staketen eg?? Aggregatatet ska stå på ON!! Ü



P&K från syster-yster

2010-01-14 @ 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0