Onsdag 13 januari

... Lektionen gick verkligen superbra!... VI var så himla duktiga :)
Vi fick åka ensamma så inga bild eller vidoebevis finns...

Det märks så himla stor skillnad när jag ridit och varit konsekvent i ridningen. Dagar som igår gör att jag nästan tror att jag kan tävla en LB:1... eller en LB:0 med godkänt resultat... Men så finns de där andra gångerna... Då jag har upplevelsen av att det är ca 600kg pålägg jag sitter på... (obs!! Ett skämt!!)...

På tal om...

Idag (14/1) ska vi ha dressyrträff kl 18.30... Ett lättare knytis och jag ska ha med mig just pålägg;)
Vi som anmält intresse av att vara med i Div3 dressyrallsvenskan ska träffas och gå igenom lite vad som gäller inför dessa 3 omgångar under våren. Jag har ju som mål att vilja... Men som sagt det kanske inte räcker hela vägen fram. Det finns så många duktiga hästar och ryttare som kan lyfta fram laget. Då behöver de inte mig, med sådan enorm vilja att kräkas då vi pratar tävling... Man bör ju ha tävlat något innan man ställer upp i ett lag :)... men jag ska ändå vara med på träffen och ingå i känslan av ett lag fastän jag själv inte kommer att delta i den första omgången av lagtävlingen den 20/3... Möjligt att jag åker dit och rider ett program, men det blir mer isf att bara känna mig/oss för hur det är med att tävla, dvs för Varre och mig = träning...

Måste göra lite nytta... Ska ha resultat och balansräkning klara i morgon ...
CU ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0