Tisdagsträning...

Det brukar ju vara onsdagar som jag tränar för Rebecca, men det ska vara dressyrträff för div1 och div2-gängen idag (onsdag) så hon pressade in mig :) Tacksam är jag för det, även om träningen blev sen och jag inte var hemma förrän 22.15.

Tränade på 10m volter och raka ridvägar. Attans vad svårt det är. Galopperna kändes inte alls så jättebra. Ännu svårare då det är folk jag inte känner som står på läktaren. Men ska jag tävla är det lika bra att jag vänjer mig. Det blev en låååång framridning. Jag var framme 40min innan mitt passa skulle börja och det var viss förskjutning av träningstid.

Har ont i mina magmuskler, i ljumskarna, lite ont i vänster axel (vilket jag absolut inte ska ha) 
Mera ben, håll om, mage, sitt emot med magen, fånga upp... men det är så kul! :)

Men det absolut bästa av alla övningarna var att jag lastade Varre-busan helt ensam. Både när vi skulle TILL Nibble och därifrån... Någon har sagt att det löser sig... Men jag säger bara nähe... DET löser sig aldrig... JAG löser det, DU löser det, VI löser det... Men aldrig att DET löser sig. Jag har ett par fantastiska människor som stått ut med att lasta min pålla med mig här under hösten, 40min-1timmespassen... Jag tänker främst på Vonne och Elin, dessa två har jag plågat mest, det är VI som löst det :)... Jag ska väl inte säga alltför mycket. Men då lastningstiderna går fortare och fortare känns det som om vi är på rätt väg.

Elin var sjuk igår så jag åkte på hennes intag, vilket jag absolut inte hade med i beräkningen. Intaget idag också så det är lika bra att sätta fart med att jobba. Har massor som måste vara klart idag, då jag fick ett ytterligare arbetsmoment på torsdag som jag inte planerat in denna vecka. IT-revisorn vill komma och kika igenom vårat ekonomisystem och hur vi arbetar i det för att kunna hitta en lösning på var vår enormt stora lagerdiff egentligen är för fel. "hard work, work..."

Peace

Kommentarer
Postat av: Vonne

Kul att det går så bra, med allt! Du har ju lagt ner mycket tid och även pengar på att få pållan lättlastad. Nu när du åker med henne så ofta blir det säkert bättre. Kram

2010-01-20 @ 11:30:37
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Håller med Vonne :)



I nästa vecka kommer vi FÖRMODLIGEN att få hemtelefon inkopplad(!) då kanske jag blir lite lättare att få tag på...



Nu har hundarna och katten fått mat, varit ute, jag har tänt fart i vedspisen och i kakelugnen har ca -4 grader ute, inte för kallt. Nu ska jag till stallet börjar jobba kl 12.30 idag... P&K Från syss

2010-01-21 @ 10:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0