Veckan som gått...

Har bestått i EXTREMT mycket hårt arbete. Fått vansinnigt mycket gjort då jag varit superfokuserad och inte låtit mycket störa mig. Luncher kan jag inte påstå att jag haft, men det har iaf varit matuppehåll. Börjat tidigt och måste pressa in så mycket det bara går då jag haft tre intag (Elin var sjuk i tisdags) och 2 utsläpp denna arbetsvecka.

Men som sagt resultat som avser dec är klart...Fick in löneunderlagen från chefen igår, så nu kan jag göra lönerna som ska vara utbetalda på måndag. IT-revisorn som ska hjälpa mig och hitta de ev störningar/fel som orsakat vår lagerdifferens var hos mig i går mellan kl 13-19.15... Det blev en riktigt lång och tröttsamarbetsdag. Tur att Emellie inte hade bråttom hem utan väntade på mig för en för att rida tillsammans och medan hon väntade så fixade hon både Gulliver och Varre. Det kändes superlyxigt!... Tack Snälla, snälla Em!
 Idag tänkte jag däremot lägga benen på ryggen vid 16 och verkligen göra helg. Januarirean på jobbet börjar kl. 07 i morgon (lördag) och jag hoppas slippa göra en brandkårsutryckning som är orsakad av strul med kassor, uppkoppling mot nätet, skrivarfärg mm.mm...

                                                                              
                           Håller tummarna för en sovmorgon i morgon med andra ord :)

     

Kommentarer
Postat av: Eva

Fredag och tidig hemgång - det låter bra!

Ska hålla tummarna för dig!

Kram,

Eva

2010-01-22 @ 11:01:14
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0