20 juli...

... o bara 10 dagar kvar till jag fyller år :)

Idag åkte Raoul o Fabbe till Moskosel kl. 05, jag orkade inte riktigt gå upp o vinka av dem ordentligt utan vinkade från kudden och somnade vackert om.

Jag har ägnat förmiddagen åt att försöka komma ut på "the internet" vilket inte varit helt självklart.
Men vad jag ner har gjort är att jag änltligen kastat ut vardagsrumsmattan (hur detta kommer att tas emot av R då han kommer hem, vet jag inte i skrivande stund). Detta förde givetvis med sig att jag fått dammsuga och torka golven även idag. Jag kör tvättmaskin no2 för dagen. Jag har klippt ur häcken (vid brevlådan :O) och blivit stungen av bromsar... ett i knävecket, ett på magen, ett vid fotknölen och fullkorn vad de kliar nu.

Igår fick Vonne goda nyheter, men om detta får hon själv berätta. Kanske sitter hon och skriver i «sin Blogg» just nu?

Moa red en hopplektion för Zandra vid 19tiden igår. Emellie som först satt på sin häst dressyrsadel, sadlade snabbt om och hoppade lite med Moa. Vonne, jag, Lina och Elin bar fram bommar efter Zandras direktiv. banpersonalen tappade dock fokus för ett ögonblick... (håller Vonne helt ansvarig för bilden nedan ;) )


Vilka schnygga mustascher va?! :O


Moa & Miramis


Emellie & Kopia

Efter all hoppande åkte vi till hagen. först var tanken att vi skulle ta oss ett kvällsdopp. Men jag hade tappat sugen och klockan var ända ca 21 och det hade faktiskt börja "svalna på sig" tittade till hästarna, kliade lite på dem och åkte sedan hem...

Elin o Gulle (nyfiken Curly bakom)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha Du fyller år snart,hur ska de´firas???

På önskelisan är det väl bara hästsaker,skulle jag tro.

Kram fr mamma

2010-07-20 @ 12:32:11
URL: http://fru sundstroms blogg.se
Postat av: Sara

Om det nu är så att du fyller om 10 dagar så innebär väl det att jag oxå gör det...?? ;-)



Riktiga donnor på översta bilden ...



Kram

2010-07-20 @ 19:52:50
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: ☼ Anna Svarar

Såklart :)

2010-07-20 @ 20:02:05
Postat av: Susanne P

Vilka donnor i mustach! ;)

Kram

2010-07-20 @ 20:45:22
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Vonne

Tack för den fiiiiina bilden Anna, men jag bjöd väl på den. Skulle behövt en vidare vinkel dock, så hade kanske du och Lina fått plats på bilden också ;)

2010-07-21 @ 00:03:20
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Moa.V

åååååå så skönt sa gule bule.. viiii Miramis och jag. och snyga mustacher på er ;P kopia!! DET VAR HÖKT Kopia HOPPADE!!!!!!!1,20 e hökt :D

2010-07-22 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0