Do you think you can Ernst?

Ibland önskar jag att jag kunde...
    Alltså, jag vet inte varför, men jag gillar denna man allt mer. Alla knasiga och en del ytterst udda ideér.
Denna barfotaman som knypplar, stickar raggsockor och snickrar ljuskronor av julgransrester.
Jag kan inget annat än sitta o heja på alla tokigheter.
Denna sommar med Ernst ska han renovera en gammal hytta och samtidigt med detta enorma projekt ska han dessutom fixa till i trädgården.
Jag tycker det ska bli spännande att följa det han säger är den största utmaningen hittills.
Programmet kommer att sändas torsdagar kl 20-21 i 4:an.
Ernst Kirchsteiger i en andra säsong av Sommar med Ernst. Foto: Roland Persson/TV4
Bilden är knyckt från http://www.hemmakanalen.se/sommar_med_ernst

Det är nästan så att jag känner att jag vill göra fint här hemma :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Fixa till i trädgården...? :-O och hemma...?? jisses

Lycka till min händiga syster, själv sk-ter jag i det och fixar på sommarfärg på kroppen istället tillsammans med en bok ute på gräsmattan...(och förmodligen tre hundar som ska ligga på filten)



Sommarkramar // Sara!!

2010-07-02 @ 12:32:30
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0