Sommarbok no2 Utläst... Horsemanship från ...

foto1724 (MMS)

Sommarbok no2 Utläst... Horsemanship från grunden av Sven o Inger (Lantz)Forsström. En bra hästhanteringsbok med bra övningar Tack för lånet Vonne :) Mycket av det han skriver känner jag igen från "hitta magin" som jag skrev om för bara ett väg sedan. Grunden är förståelse för hästens beteende Nu när vädret verkar ha vänt till att bli betydligt svalare än de 30° vi haft ett tag, sätter jag igång med ännu en bok. Första hästens beteende av Lesley Skipper. Datorn är fortfarande s-k-i-t :(


Kommentarer
Postat av: Vonne

Varsågod :) Boken jag lånade av dig "Hitta magin" är underbar och borde läsas av alla som hanterar hästar.

2010-07-25 @ 23:41:27
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0