att njuta av tillvaron är inte så enkelt som man tror

Nu var det ett tag sedan jag gjorde någonting här.
Har inget som är direkt roligt att skriva om, bortsett från min makes kommentar om en viss person (som egentligen inte borde spela någon som helst roll i mitt liv längre, men jag bor för nära. Ska jag behöva fly?)

"Ge honom tillräckligt med rep så hänger han sig själv"
Jag ska alltså bara vänta? :o

Men... var så god!




Hästarna mår bra.
Huset ser återigen ut som en krigszon.
Raoul och jag försöker renovera trailern. Kollar materiel till väggarna nu då vi ändå är igång.
Väntar på ett SMSet från Fredells om att golvet kommit.
Solen skiner och jag borde bestämma mig för vad jag vill göra med mitt liv.
Just nu vill jag bara njuta, det är inte helt enkelt när man inte vet hur länge man får göra det. Men om jag inte njuter NU, då jag kan, när ska jag då göra det? Man kan ju inte njuta i efterskott... dilemma...



Kommentarer
Postat av: Sara

Det är njutbart bara att veta att man KAN njuta och för gud skull Anna,,,sluta stressa!! Det du behöver är att stoppa fötterna - barfota i sörmlänsk mylla,,,det lovar jag är njutning!! ☺



Kram från Sara

2010-06-02 @ 10:41:14
URL: http://www.vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0