Dagen idag - tisdag

Hovslagare till Varre 10.30.
Promenad till Sommarhagen och kolla in Gulliver med sitt lilla harem :)

Ska försöka sätta fast den lilla väggen i trailern som Raoul och jag tog bort i söndags. Även om den ska bytas ut så måste jag sätta fast den då jag ska köra hem trailern.

Till kvällningen ska vi ha avtackning i Hagaparken för alla som var funktionärer på Runstenstävlingen 15-16 maj.
Hoppas att det vackra vädret håller i sig. Vi har ju redan fått flytta picnicen pga av dåligt väder en gång.




Kommentarer
Postat av: bjorne

Hej,alltid kul med ett nytt namn i bloggen,verkar som du är häst tjej,här i Kil är det en salig blandning av ridsport och trav,familjen Goop bor här och ger fina tips när det är trav,hoppas du inte tycker jag är helt tokig när du läser min blogg,gillar att ha en som inte är likt alla andra och är en humormännska,ha de gott.

2010-06-08 @ 19:25:32
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0