Lite pyssel o knåp...

Som att skala potatis medan R åker o handlar. Jag ogillar skarpt just denna typ av sysselsättning. Framförallt med denna skalare... Rent vidrigt!  Jag får ont i fingrarna och skalen fastnar i skalaren och jag tappar tålamodet (läs totaltflippar ur). Har liksom aldrig blivit riktigt kompis med den. Men jag vill inte ge R rätt i frågan, så jag ska allt bita ihop och skala närmare 2 kg potatis till gratängen *pustar*.




Hinner dock inte äta innan jag ska till stallet.
Idag är det min tur (igår var det frivilligt) att kvällsfodra pållarna igen.

Fick dessutom kvittot på mitt humör den senaste tiden...



Life's a bitch and then You die...

Kommentarer
Postat av: p,

sv: men allt är köpt på samma affär, så då blir det ett köp eftersom jag bara drog kortet en gång. ;)

2010-06-03 @ 17:30:52
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Ahh....lingon... -skrattar ljudligt-



Been there....DONE that...



Men det blir snart liiiite bättre



Kram Från lillasusster

2010-06-04 @ 14:28:37
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0