Typiskt!

Golvet har blivit försenat från tillverkaren ( nu pratar jag återigen om renoveringen av trailern)... Jag tror att vi lyckades samla ihop till tre samtal från Fredells igår. Först ingen leverans förrän den 19 juni, sedan ville de veta om Vi ändå ville ha skivan fastän leveransen blev senarelagd. Det sista samtalet var att de nog lyckats få tag i en skiva från en annan leverantör så de hör av sig då den kommer, dock senast den 19juni...
Skivorna till väggarna skulle komma idag. 
Vi hinner inte till Flen för att fixa några bromsar på trailern i helgen. Syrran och Manne har visst fått för sig att de ska fira en av sina vänner som på lördag fyller 40år. Tänkte först att vi kanske hinner om vi åker idag på em (fredag)... men så kom jag ju på att 1) Akuttid för Gullivers hovar... Hovis kommer kl 13. 2) Ska hämta byggmateriel till trailern i em 3) Jag har utsläpp av pållarna på lördag morgon... Det skiter sig kan man ju konstatera...



Kommentarer
Postat av: Sara

Ta det lilla lugnan vettja.... "kommer jag inte idag så kommer jag väl i morgon" det är ju förövrigt så som många jobbar,,,,bla i kommunen... Fast där är det mer åt; "händer inget idag så händer inget i morgon heller"



Kramen

2010-06-04 @ 14:32:15
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0