lördag sovmorgon???

var blev den av?

Som jag längtat efter sovmorgon. Har slitit denna veckan med tidiga mornar. Har det inte varit stall så har det varit tidigt på jobbet och dessutom med övertid.
Nu är äntligen ÅR inlämnad till Bolagsverket... Snart kan jag skrida till verket. Det ser jag fram emot. Lite pirr i magen, men det kan jag verkligen leva med :)

Idag är det stallmöte kl 11. Efter det är det bara att köra igång med att fixa hästarna och ta en prommis med Varre och Gulliver (om inte Elin frågat om Emellie rider Gulle förståss). Intaget av pållarna får faktiskt bli något tidigare idag. Ska ta en tur till syster-yster i Flen även denna helg. Raoul skulle hjälpa till med styckning av en kalv. Grovstyckning idag em och finliret i morgon fm. Vi packar in hundar, köttkvarn och sovsäckar och räknar kallt med middag i Flen ;)
Då vi ändå åker tar jag trailern med så att jag får hem en laddning med hö till.

Nu är det dags att sätta lite fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0