Modigt eller dumdristigt?

... Eller kanske båda delar?

Ni som hängt med på bloggen ett tag har väl redan förstått att det var på "G" med att jag skulle säga upp mig från jobbet. Även om jag inte skrivit allt för mycket om jobbet så har det nog i en del av mina inlägg framkommit att jag varit på väg ett tag. Igår tog jag iaf tag i det hela och sa upp mig. Lugnt och städat utan uppträden från någon sida. Idag känns det riktigt bra, även om jag i skrivande stund inte har något nytt jobb. Känner ändå ingen större oro. Tvärs om, jag tror aldrig någonsin att jag känt ett sådant inre lugn som jag gör just idag. Passar på att njuta av det medan jag kan.
Jag har lite att "falla tillbaka på" så det där med jobb löser sig alltid.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle säga båda delar fast mer åt det modiga. Jag tror att du med din erfarenhet inte behöver sitta sysslolös särskilt länge. Friskt vågat!!

♥•♥

Sara!!

2010-03-31 @ 09:19:52
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Mamma

Detta misstänkte jag,med ditt "driv" kommer du att fixa det,lycka till.

Kram.

2010-03-31 @ 09:34:56
URL: http://frusundstroms blogg.se
Postat av: Mamma

Men nu är jag nyfiken,vad ska Du göra framöver?

Hur lång uppsägning har Du? Satsar Du på eget?

Många frågor.

Vi hörs Kram.

GLAD PÅSK!!!!

2010-03-31 @ 19:27:16
URL: http://frusundstroms blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas det blir början till något nytt och riktigt bra, kram

2010-03-31 @ 21:03:56
Postat av: Sara L

Tror inte att du kommer att få några problem alls när det gäller jobb! Jag tycker att du gjort ett bra val, det är viktigt att må bra på jobbet... Kram och starkt gjort!

2010-04-02 @ 05:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0