Sadelmagasinet i Solna

Nu ÄNTLIGEN! har jag lämnat in Elins "nyckelringsdressyrsadel" till försäljning via ombud på Sadelmagasinet i Solna.
Hur snabbt jag vill bli av med den???... Så snart som möjligt naturligtivis, men jag har ju haft den hemma senaste året och pratat om att sälja den i säkert 2 år. Jag kan vänta ett tag :)
Fick omdömet att den var i väldigt fint skick, vilket naturligtvis är avgörande för prissättningen.
Skrev avtal om försäljningen så nu ska de bara fota den och lägga ut den på hemsidan.


Kommentarer
Postat av: Eva

Påminner mig om att jag tänkt köpa egen ridhjälm till sommaren. Vi brukar ju låna hjälm när vi rider på Gotland, men de brukar vara rätt ofräscha. Så det hade varit kul att ha egna. Hur mycket får man betala för en hyfsad hjälm, kan du tipsa om något bra ställe att handla på här i Stockholm?

Kram,

Eva

2010-03-06 @ 15:20:11
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0