V12's horoskop

Mitt horoskop för vecka 12

Du brinner säkert av iver att omsätta några av dina många idéer i praktiken när veckan börjar, men det kan också vara förenat med betydande oro och ängslan, eftersom du inte kan vara säker på åt vilket håll kompassnålen pekar. Inombords kan en känsla av förvirring vara resultatet av intensiv känslomässig interaktion som fått dig att tappa fotfästet. Det kan finns en tendens för dig att koppla från eller agera på ett onödigt extremt sätt. Framme vid helgen återupptäcker du lyckligtvis ditt sanna jag, vad du vill och vart du är på väg. Plötsligt känner du att du behärskar ditt eget öde igen, och upplever en stark längtan efter att få resa, göra nya upptäckter och ha roligt.

Detta låter fantastiskt? :)

Jag är född i lejonets tecken för den som undrar ;)


Dagens hororskop lyder så här:

Du har hamnat i en långt starkare position än du befunnit dig i på sistone. Helt nya möjligheter för personlig utveckling, resor och för att nå din fulla potential uppstår.

Givetvis för samma stjärntecken :)... Låter helt ok för mig...


Kommentarer
Postat av: Sara

Gäller samma för mig med?? ;-P

2010-03-22 @ 11:06:31
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0